Általános kérdések
1. Hogyan rendelhetekA rendelés a webáruházon keresztül lehetséges.
Webáruházunkból történő vásárlást kizárólag interneten keresztül fogadunk el, a www.gepeszshop.hu oldalon keresztül. Telefonon történő megrendelést nem áll módunkban elfogadni.
3. Hol és hogyan regisztrálhatok?
A Webáruház bármely oldalán a jobb felső sarokban található "Regisztráció” feliratra kattintva lehet regisztrálni.
4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?
A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba, amit a terméklistában szereplő kosárba gombra kattintva tud megtenni. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, válassza a "kosár áttekintése és fizetés"-t. A jobb oldalon lévő gombokkal bármikor változtathat a darabszámokon és a kosár tartalmát is törölheti. Mennyiség megadását követően kattintson a mennyiség frissítése gombra (zöld pipa). Ekkor frissül a kosár tartalma.
Amennyiben összeállította a megrendelni kívánt termékek kosarát, jelentkezzen be vagy regisztráljon majd kattintson a „tovább” gombra. Ezután a következő mezőket szükséges kitölteni a vásárlás véglegesítéséhez. – Szállítási cím, Számlázási cím, - Szállítás módja, - Rendelés jóváhagyása; Fontos, hogy ügyeljen adatai pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.
5. Hogyan vehetem át a rendelésem?
A rendelés leadásakor a következő módozatok közül lehet választani: - személyes átvétel, utánvét.
Személyes átvétel : erre kizárólag telephelyünkön, a Gyula, Kossuth tér 10. szám alatt van lehetőség!
Utánvét: a terméke/ke/t futárral szállítjuk a megadott címre
Háromféle módon lehet fizetni:
1. A termék kézhez vételekor: ekkor a kézbesítéskor / szállításkor / átvételkor a futárnak / pénztárosnak lehet kifizetni a vételárat.
2. Banki előreutalással: ekkor a pénz jóváírását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket.
3. Bankkártyával: a szállítási mód kiválasztásánál látható, hogy van-e lehetősége bankkártyával fizetni. Amennyiben van akkor a megrendelés véglegesítésénél jelölje be a 'Bankkártyával fizetek' jelölőnégyzetet. Részletek..
7. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés beérkezése után egy ún. 'Fogadott' e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött.
8. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?
A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, ezért előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül leadott rendeléseket csak a következő munkanapon tudjuk visszaigazolni. Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. Érdeklődjön kollégánknál a központi telefonszámunkon: +36206669669
9. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?
Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévő termékek azonnal átvehetők a terméket tároló telephelyünkön. Raktáron lévő terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általában 1-2 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.
10. Mennyibe kerül a házhozszállítás?
A kiszállítás díját a Megrendelés visszaigazolás levél mindig tartalmazza.
A számla a csomagban lesz, amelyet futár kézbesít.
A szállítási díj 1990,- Ft, utánvétes szállítás választásakor +350 vagy 590,- Ft
(Egyes termékek esetében az összsúly függvényében a szállítási díj eltérő lehet!)
A Futárszolgálat csak a 130cm és 30 Kg alatti csomagokat szállít.
Az ezt meghaladó csomag esetében kérem hívja a +36206669669
11. Van-e lehetőség hitelre vásárolni?
Erre nincs lehetőség.
Nem, utalványokat nem áll módunkban elfogadni.
13. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?
A rendelés leadását követően vagy: - hívja számunkat: +36206669669 és kérje a rendelésének módosítását. - E-mailben jelezze módosítási szándékát - Visszaigazolt rendelés esetén a szállítást megelőző munkanap 17 óráig van lehetőség a rendelés módosítására.
14. Hol tudom az adataimat megtekinteni?
Bejelentkezés után a „Regisztrációs adataim” és a "Címek "menüpontok alatt.
15. Hogyan tudom az adataimat módosítani?
Az adatok módosítására bejelentkezés után a „Regisztrációs adataim” és a "Címek" menüpontok alatt van lehetőség.
16. Hogyan kérhetem az adataim törlését?
Erre bejelentkezés után a „Regisztrációs adataim” menüpont alatt a "Kérem adataim törlését" gomb segítségével van lehetősége.
17. Hol találom a nyitott rendeléseimet?
Bejelentkezés után a „Rendelések” menüpont alatt.